loading...
نرم افزار - کلیپ - عکس - کتاب - موزیک-بازی
محمد اکبری بازدید : 74 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Minuum Keyboard یک کیبورد کوچک است که برخلاف کیبوردهای عادی حروف آن در یک ردیف قرار دارند که این باعث می‌شود در حین تایپ فضای کمتری از صفحه‌ی شما اشغال شود و در عین حال بتوانید با سرعت تایپ کنید. این کیبورد مینیمالیست برای کسانی که انگشت‌های بزرگ دارند یا افرادی که از اشغال فضای زیاد توسط کیبورد در حین تایپ ناراضی هستند مناسب است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

minuum keyboard android کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندروید

محمد اکبری بازدید : 52 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

رم‌افزار White Noise مجموعه‌ای از ۴۰ صدای آرامش‌بخش برای کمک به خوابیدن بهتر شما است. صداهای آرامش‌بخش این نرم‌افزار در پس‌زمینه‌ی موبایل شما پخش خواهد شد و پس از زمانی که شما مشخص می‌کنید، این صدا قطع خواهد شد. صداهایی نظیر موج دریا، بارش باران و… همچنین صدای زنگ برای بیدار کردن شما از خواب نیز در همین نرم‌افزار گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

white noise android صداهای آرامش‌بخش White Noise 5.6.1   اندروید

محمد اکبری بازدید : 68 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

camera 2 android عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0   اندروید

محمد اکبری بازدید : 53 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart ram booster android مدیریت و آزادسازی فضای RAM با کمک Smart RAM Booster Pro 2.2   اندروید

محمد اکبری بازدید : 60 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

chrome android مرورگر کروم Chrome 18.0.1025308   اندروید

محمد اکبری بازدید : 58 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

viber4 android ارتباط رایگان متنی و صوتی با دوستانتان توسط Viber 4.0.12   اندروید

محمد اکبری بازدید : 51 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks App Player 0.7.9

 

 

\"\"

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (ورژن 0.7.9)

 

محمد اکبری بازدید : 84 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

b15

یکی از راه های موفق در آموزش زبان استفاده از روش لایتنر است روش دكتر لايتنر بسيار ساده است او اعتقاد داشت كه سه امر در فرستادن اطلاعات از حافظه ي كوتاه مدت به حافظه ي بلند مدت نقش اساسي دارد 1. تعداد تكرارها 2. زمان بين تكرارها 3. تمركز دقيق بر روي واحد هاي اطلاعاتي كه سخت تر به حافظه سپرده مي شوند. B15 اين سه مرحله را به طور كامل مديريت مي كند . بعد از مدتي كار با B15 احساس مي كنيد كه تاكنون از قدرت حافظه خود كاملا ناآگاه بوده ايد و از قدرت پنهان در وجودتان شگفت زده خواهيد شد .

محمد اکبری بازدید : 54 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار اپرا

 پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر
Opera Mobile web browser 7.7 اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت در زمین. اپرا مینی داده ها را تا ۹۰ درصد می تواند فشرده سازی کند و بدین ترتیب بهترین انتخاب برای سریع بودن در اینترنت است.
 ویژگی های نرم افزار Opera Mobile web browser 7.7:
- اپرا موبایل  یک رابط امکانات کامل است که به شما اجازه می دهد در دنیای اینترنت  به گشت و گذار بپردازید.
-  شما می توانید  صفحة های نت را با سرعت  بیشتر از کامپیوتر و یا دیگر دستگاه های تلفن همراه خود باز کنید.
- با پشتیبانی از توییتر و فیس بوک ساخته شده است
- اندازه صفحه مرورگر را میتوانید خودتان انتخاب کنید، این نرم افزار بهترین حالت نمایش در صفحات وب مورد علاقه را همیشه به شما می دهد.
تغییرات اخیر:
این آخرین نسخه از اپرا موبایل شامل رفع انواع مختلفی از اشکال ها، همراه با ثبات و بهبود عملکرد است.

 

محمد اکبری بازدید : 44 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Archos-Video-Player-v7.6_famarket

دانلود  Archos Video Player v7.5 نام  بهترین ویدیو پلیر با قابلیت پخش زیرنویس برای اندرویدکه قابلیت پخش بیشتر فرمت های ویدیو و فیلم ها را دارد و کیفیت پخش بسیار خوبی را دارد . ایننرم افزار اندرویدحتی قابلیت پخش و نمایش هر دو زیرنویس SRT و SUB/IDX را به صورت عالی دارد فقط کافی است نام فایل زیرنویس را با نام فیلم یکی کنید تا زیر نویس همراه فیلم پخش شود .  این نرم افزار علاوه بر امکانات خوب خود دارای گرافیک و ظاهری بسیاز زیبا و شیک نیز می باشد که می توانید بهترین پلیر شما در گوشی اندروید تان باشد و دیر نیاز به بقیه پلیر ها نخواهید داشت . هم اکنون می توانید بهترین ویدیو پلیر با قابلیت پخش زیرنویس برای اندروید Archos Video Player v7.5 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود کنید .

محمد اکبری بازدید : 71 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Opera Mini web browser 7.5.3

اپرا مینی اندروید یکی از بهترین و پر سرعترینمرورگر های اینترنت برای اندروید میباشد که نسخه  Opera Mini web browser 7.5.3 به تازگی منتشر شده است . مرورگر اینترنت اپرا مینی اندروید دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله سرعت بالا و کاربری راحت و آسان و همچنین  صرفه جویی در هزینه ، کاهش هزینه اطلاعات تا 90٪ با تکنولوژی فشرده سازی منحصر به فرد Opera Mini . اپرا مینی قابلیت استفاده از تب برای راحتی بیشتر و همچنین اضافه کردن favorite وب سایت ها برای دسترسی بهتر و سریع تر به سایت های مورد علاقه شما می باشد و هم چنین قابلیت تنظیم خودکار میله آدرس و نوار ابزار را دارا می باشد . در نسخه جدید اپرا مینی  Opera Mini web browser 7.5.3 مشکلات ورژن های قدیمی تر حل شده و سرعت نرم افزار اندروید افزایش پیدا کرده است . هم اکنون می توانید نرم افزار اندروید مرورگر اینترنت  Opera Mini web browser 7.5.3 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فامارکت دانلود کنید .

 

محمد اکبری بازدید : 55 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

نمی دانیم با نرم افزار اسکایپ آشنایی دارید یا خیر اما به همین توضیح کوتاه بسنده کنیم که این نرم افزار و شاید حالت بهتر بتوان گفت این مسنجر یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین مسنجرهای ساخته شده برای چت صوتی و تصویری و در اصطلاح انگلیسی Voice Chat و Video Chat می باشد .

Skype Free Video Calling 4.5.0.39600

اگر به سایت اسکایپ مراجعه کنید می بینید که نسخه های مختلف این نرم افزار برای سیستم عامل های مختلف موبایل و حتی ویندوزهای کامپیوتری ساخته شده است . شاید تا به حال در حال چت صوتی و یا تصویری با دوستتان  توسط نرم افزار یاهو مسنجر به این مشکل آزار دهنده برخورده اید که صدا و تصویر به صورت فریم فریم و حالت قطع و وصل در می آید !

اما با اسکایپ این مشکل به طور کامل مرتفع شده خواهد بود چرا که اسکایپ قادر است با کم سرعت ترین اینترنت ها هم صوت و تصویری واضح و بدون مشکل را از شما به طرف مقابلتان و بالعکس انتقال دهد . 

ویژگی های اصلی:

** یافتن دوستان و خانواده در شبکه اسکایپ
** برقراری چت تصویری با دوستان
** برقراری چت صوتی با دوستان
** بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر
** ضبط پیام های تصویری

تغییرات :

** بهبود عملکرد نرم افزار
** رفع برخی اشکالات

جهت دانلود برنامه و مشاهده  گالری تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

محمد اکبری بازدید : 68 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

نسخه رسمی Yahoo! Messenger برای گوشیهای اندرویدی .

دانلود آخرین نسخه بدون تبلیغات یاهو مسنحر برای آندروید Yahoo! Messenger Android 1.8.2

با قابلیتهایی مانند :

** مکالمات صوتی و تصویری رایگان (مکالمه تصویری نیاز به اندروید 2.2 و نصب Plug-in مخصوص و گوشی با دوربین جلو دارد)
** SMS رایگان (برای تمام مناطق قابل دسترسی نیست)
** به اشتراک گذاری عکسها و فیلمها
**  ارتباط با دوستان در Windows Live
**  ارتباط با دوستان در Face*book
**  استفاده همزمان از یک Account در کامپیوتر و گوشی 

پلاگین فعال کردن مکالمه صوتی و تصویری یاهو مسنجر اندروید به درخواست کاربران اضافه شد.

 

محمد اکبری بازدید : 57 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

قصد داریم یکی دیگر از مسنجر ها و شاید بهتر است بگوییم مولتی مسنجرهای گوشی های آندرویدی را با نام Slick معرفی کنیم . این مسنجر دارای قابلیت های واقعا جالبی است که آن را از دیگر مسنجرها کاملا متمایز می کند .

از قابلیت های این نرم افزار جالب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** اتصال و چت با پروتکل های ICQ, Yahoo, AIM, MSN, Google Talk, Jabber, Facebook
** قابلیت ارسال و دریافت مستقیم فایل از یاهو مسنجر کامپیوتر ( قابلیت Send File دقیقا شبیه به یاهو مسنجر )
** قابلیت پخش هشدار و نمایش آیدی کسانی که در Add list شما آنلاین و آفلاین می شوند ( درخواستی کاربران سایت )
** شکلک ها و اسمایل های کاملا شبیه به یاهو مسنجر کامپیوتر
** محیطی ساده و زیبا و قابلیت تعویض تم و رنگ و فونت برای تمام سلایق

محمد اکبری بازدید : 72 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فارسی دیالوگ دومین جایگزین نرم افزار ویچت برای آندروید Dialog Messenger alpha 2.0

اگر از دنبال کنندگان Apktops باشید حتما مطلع هستید که اطلاع دادیم که نرم افزار ویچت بسته شد و نرم افزارهای جایگزینی همچون CoCo را معرفی کردیم . حالا قصد معرفی یک جایگزین جدید و در نهایت شگفتی ، یک نرم افزار کاملا ایرانی و ساخته گروه GLX را داریم که تشابه بسیار عجیبی به نرم افزار ویچت دارد . این نرم افزار دیالوگ نام گرفته که قابلیت های جالبی در آن نهفته است مخصوصا اینکه  شما قادرید همانند تصاویر در قسمت Peopl nearbly مکان و موقعیت فرد مورد نظرتان را بر روی نقشه های گوگل و شهر به شهر ( به زبان فارسی ) ببینید . 

 

Dialog Messenger alpha 2.0 (5)

Dialog Messenger alpha 2.0 (6)

ویژگی های نرم افزار : 

** سرعت باورنکردنی برای ارسال پیام، صدا، عکس و سایر فایل ها
** مشاهده موقعیت مکانی خود و دوستان بر روی نقشه به زبان فارسی
** امکان ایجاد چت روم های گروهی (بیش از ۵۰ عضو) 
** امکان فرستادن دعوت نامه از طریق سیمکارت 
** ساخته شده توسط هموطنان عزیزمان ( قابلیت انتخاب زبان فارسی )

محمد اکبری بازدید : 51 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

Nimbuzz Messenger v2.6

 

 ویژگی ها :

** مشاهده پرطرفدارترین چت روم ها
** قابلیت کپی پیست کردن چت ها
** امکان مخفی شدن از دید دیگران
** رفع مشکلات چت روم و پیغام ها

تغییرات :

** رفع باگ ها و مشکلات نرم افزار
** قابلیت شیر مکان ها – رستوران ها و …

 

همان طور که می دانید یکی از بهترین مولتی مسنجرهای دنیا مسنجر و نرم افزار Nimbuzz می باشد که یکی از جالب ترین قسمت های آن هم ، قابلیت ورود به چت روم که حتی تعدادی زیادی از چت روم هایش را روم های ایرانی در بر می گیرد است .  متاسفانه در نسخه آندرویدی این مسنجر امکان ورود به چت روم های نیم باز ( Nimbuzz )  وجود نداشت. برای همین منظور کاربران از نسخه های جاوای این مسنجر و یا نرم افزارهای مشابه مانند bambosmud استفاده می کردند که هر کدام معایب خاص خود را داشتند و مثلا نسخه جاوا بسیار بد قلق و بد استفاده و کار کردن با آن سخت بود و یا در نرم افزار Bambosmud شما قابلیت جستجوی روم ها را نداشتید و باید آدرس روم را به طور دستی به نرم افزار می دادین . اما به تازگی نسخه ای از Nimbuzz آندرویدی  از طرف شرکت سازنده منتشر شده که تمام ویژگی های نسخه آندرویدی + قابلیت ورود به تمام چت روم های نیم باز + قابلیت سرچ چت روم ها را داراست.

 دقت نمایید که قسمت Chat rooms در منوی More نرم افزار موجود است.

 

محمد اکبری بازدید : 63 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار خارق العاده و کم نظیر مکالمه و ارسال پیامک از طریق وایرلس برای آندروید Wi-Fi Talkie 1.4.0

Wi-Fi Talkie یک نرم افزار فوق العاده جالب و کم نظیر است که توسط آن قادرید با دو گوشی آندروید و از طریق وایرلس بدون کوچکترین نیاز به سیم کارت یا اینترنت تا برد و مسافتی که وایرلس جواب می دهد به ارسال پیامک یا مکالمه صوتی بپردازید!

 دانلود نرم افزار خارق العاده و کم نظیر مکالمه و ارسال پیامک از طریق وایرلس برای آندروید Wi-Fi Talkie 1.4.0

از ویژگی های جالب نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** ارتباط صوتی بین هر چند تا دستگاه دلخواه
** سرعت انتقال فایل 3 مگابایت بر ثانیه
** چت و پیامک شخصی
** استفاده از Wi-Fi Hotspot جهت ارتباط با دستگاه های دیگر
** عملکرد مشابه Walkie-Talkie

کارکرد نرم افزار بسیار ساده هست و نرم افزار هم تست شده و دارای عملکرد بدون مشکل است اما با این حال راهنمای مختصری در رابطه با استفاده از نرم افزار در ادامه مطلب آمده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب هم نرم افزار را دانلود و هم راهنمای آن را مطالعه نمایید . 

 

محمد اکبری بازدید : 55 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

یکی از پرطرفدارترین مسنجر های دنیاست که مدتی است شاهد نسخه آندرویدی آن هم هستیم . توسط این کلاینت می توانید با کاربران تمام گوشی ها و تمام سیستم عامل ها که امکان استفاده و نصب  WhatsApp Messenger را دارند به گفتگو بپردازید . ویژگی خاص  WhatsApp Messenger را می توان در این مورد دانست که دز این مسنجر شما نیاز به ساختن هیچ گونه آیدی ندارید و  مستقیما می توانید با طرفتان به گفتگو بپردازید . از ویژگی های این مسنجر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

WhatsApp Messenger v2.10.361

 

** رایگان (هزینه ارتباط با اینترنت بعهده کاربر می باشد)
** ارسال ویدیو، تصاویر و صدا
** گفتگوی گروهی
** بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز ورود
** در دسترس بودن همیشگی کاربر برای مخاطبین
** بدون نیاز به اضافه کردن مخاطب (استفاده از مخاطبین گوشی)
** ارسال پیام به کاربران آفلاین (دریافت هنگام اتصال)
** سفارشی کردن تصویر زمینه
** سفارشی کردن صدای اطلاع رسانی (notification)
** استفاده در حالت عمودی و افقی
** الصاق زمان پیام

محمد اکبری بازدید : 258 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

اگرچه این روزها بازار داغ مسنجرها در Viber و Tango و Line و Whats app و …. احاطه شده است اما بد نیست از یک نرم افزار قدیمی تر و البته با جایگاهی یکسان و در مواردی حتی بالاتر از برنامه های مشابه نیز یاد کنیم . WeChat که در این پست از سایت Apktops به معرفی آن می پردازیم یک مسنجر فوق العاده برای ارسال پیام متنی و صوتی به مراه تماس تصویری و بسیاری قابلیت های دیگر است که بیش از سیصد میلیون کاربر این برنامه را به دلیل سرعت بالا ، قابلیت اطمینان ، حریم امن و خصوصی و همیشه در دسترس بودنش در دنیا انتخاب کرده اند .

 

WeChat 5.0 (2)

 

ویژگی های نرم افزار :

** برقراری ارتباط صوتی سریعتر با صندوق صوتی
** صدایی شفاف و تصویری واضح حین مکالمه
** ارسال پیامک آنی بصورت گروهی با پشتیبانی از شکلک های زیبا
** چت کردن با تمامی دوستان نزدیک
** ارسال تصاویر و کلیپ ساده تر از هر زمان دیگر
** دارای حالت واکی تاکی همزمان با 40 نفر
** همیشه آن باشید و هیچ پیغامی را از دست ندهید
** پشتیبانی از سیستم هشدار دقیقا مانند دریافت تماس و پیامک
** اشتراک گذاری ساده تصاویر میان اعضای گروه
** اضافه کردن کردن کانتکت ها دوستان با سرعت تمام
** قابلیت ارتباط بین چندین پلتفرم
** عملکرد عالی حتی با GPRS

تغییرات :

**  امکان بازی با دوستانتان در محیط چت
**  قابلیت بازی Pencil Pilot با دوستانتان
**  قابلیت ساخت چت روم گروهی با تعداد 100 عضو
**  قابلیت نمایش استیکرهای انیمیشنی قبل از ارسال
**  قابلیت ذخیره سازی مسیج ها به صورتDraft

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 4,703
  • بازدید کلی : 88,478
  • کدهای اختصاصی