loading...
نرم افزار - کلیپ - عکس - کتاب - موزیک-بازی
محمد اکبری بازدید : 78 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)


 

مدیریت فوتبال و باشگاه داری را در جام قهرمانان به صورت حرفه ای انجام دهید. شما باید مربیان توانمندی را استخدام کنید تا بتوانند بازیکنان را تمرین دهند و توانایی های آنها را افزایش دهند. اگر بازیکن تیم شما پتانسیل پیشرفت ندارند می توانید او را در بازار نقل و انتقالات بفروشید و یک بازیکن بهتر خریداری کنید. بازی آنلاین جام قهرمانان از کاملترین بازی های مدیریت فوتبال می باشد که در آن امکانات زیادی مانند استادیوم، زمین تمرین ، بیمارستان، کانون هواداران، رستوران ، ساختمان باشگاه و ... در اختیار گیمر ها قرار می دهد. اگر شما هم از علاقه مندان بازی مدیریت فوتبال هستید این بازی آنلاین را از دست ندهید.

محمد اکبری بازدید : 56 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

 

همه ما با بازی اختلاف تصویر آشنا هستیم. در این بازی، ۲ تصویر در اختیارتان قرار می‌گیرد که بین آن‌دو تفاوت‌هایی وجود دارد و شما باید آن‌ها را تشخیص داده تا بتوانید بازی را کامل کنید. اکنون می‌توانید این بازی جالب و سرگرم‌کننده را به شکل جذاب‌تر درون رایانه خود بازی کنید و از آن لذت ببرید. شما باید مراحل را یک‌به‌یک پشت سر گذاشته تا بازی را به اتمام برسانید.

 

 

 

Ekhtelaf1 5 بازی بسیار جذاب و دیدنی و کاملا فارسی اختلاف تصاویر (نگارش 1 تا 5)

محمد اکبری بازدید : 54 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

Raya Jadval جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5.1

محمد اکبری بازدید : 56 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Sine Mora

دانلود رایگان بازی اکشن برای آندروید

Sine Mora نام بازی زیبا با گرافیک بالا برای گوشی های آندروید می باشد که در سبک اکشن عرضه شده است. در این بازی آندروید شما به عنوان یک خلبان باید بتوانید سفینه ای که دارید را کنترل کرده و توسط آن دشمن های تان را نابود کنید. گاهی اوقات پیش می آید که برای کشتن دشمن ها باید دست به تعقیبشان بزنید. این بازی زیبا دارای محیطی سه بعدی و گیم پلی اعتیاد آور و جذاب می باشد که می تواند تا ساعت های زیادی شما را سرگرم کند. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی زیبا را با لینک مستقیم دریافت کنید.

محمد اکبری بازدید : 54 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Dead on Arrival

دانلود نسخه جدید بازی ورود مردگان

Dead on Arrival داستان زامبی هایی را روایت می کنید که یورش کرده اند و به داخل شهر روی آورده اند. شما باید با استفاده از سلاحی که دارید بتوانید آنها را نابود کنید و همه آنها را بکشید. شما باید علاوه بر این که از دستشان فرار می کنید همچنین بتوانید آنها را نیز بکشید. در این بازی اندروید که برای تبلت ها و گوشی ها عرضه شده است باید بتوانید با حرکات اکشن و بسیار سریعی در مقابل زامبی ها ایستادگی کرده تا جایی که همه آنها را نابود کنید. شما می توانید به صورت مالتی پلیر این بازی را تا ۴ نفره با دوستان خود بازی کنید. کنترل بازی به صورت بسیار عالی برای ضربه زدن و تیراندازی انجام خواهد شد و به گونه ای است که شما را خسته نخواهد کرد. شما می توانید در Dead on Arrival از سلاح های قدرتمند جهت نابود کردن زامبی ها به صورت دسته جمعی استفاده کنید. همچنین این قابلیت را خواهید داشت تا سلاح هایتان را ارتقاء دهید.

محمد اکبری بازدید : 141 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Rescue-Me-Adventures-Premium

دانلود بازی کم حجم جدید برای آندروید

Rescue Me – Adventures Premium نام بازی بسیار سرگرم کننده و جالب برای گوشی ها و تبلت های آندروید می باشد که به تازگی منتشر شده است. داستان این بازی آندروید در مورد انسان هایی کوچک می باشد که خطرات مختلفی آنها را تهدید می کند و شما وظیفه دارید که نجاتشان دهید. تنها وسیله ای که شما توسط آن می توانید این انسانها را نجات دهید، انگشت شما خواهد بود. شما باید به وسیله انگشتتان آنها را از خطرات مختلف دور نگاه دارید. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی زیبا را با لینک مستقیم  دریافت کنید.

محمد اکبری بازدید : 57 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Trucker Parking Simulator

بازی پارک ماشین های سنگین برای آندروید

Trucker: Parking Simulator بازی با سبک محبوب پارک ماشین برای گوشی های آندرویدی می باشد که نسبت به بازی های مشابه دارای گرافیکی بسیار بهتر و همچنین گیم پلی بسیار روان تر می باشد. شما باید در این بازی آندروید بتوانید ماشین سنگین هایی که در اختیارتان قرار گرفته است به خوبی پارک کنید بدون آن که با محیط اطراف و اشیاء مختلف برخوردی داشته باشید. با این کار می توانید امتیاز خود را افزایش دهید و امتیاز بیشتری بگیرید. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت دریافت کنید.

محمد اکبری بازدید : 60 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

small-city

دانلود بازی ساختن شهر کوچک برای اندروید

ساختن ساختمان ها،  مغازه ها، رستوران ها، پارک ها و … را در شهری که دوست دارید بسازید با SMALL CITY تجربه کنید. بازی بچه گانه اندرویدی مذکور را برای شما کوچولوهای عزیز آماده کرده ایم تا ساعتها کوچولویتان را سرگرم کند و از بازی با آن لذت ببرد. در SMALL CITY میتوانید با خریداری لباس و همچنین خرید حیوانات خانگی،همشهریای خود را خوشحال کنید و حتی به شهر دوستانتان سری بزنید و با آن ها در ساختن شهرشان کمک کنید. بازی فوق را در ادامه این مطلب میتوانید با لینک مستقیم دریافت کنید

محمد اکبری بازدید : 47 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

I, Gladiator

دانلود بازی اچ دی گلادیاتور برای آندروید

بازی گلادیاتور آندروید را شاید بتوان یکی از زیباترین بازی های سیستم عامل آندروید دانست که می تواند تجربه خوبی برای تست این نوع سبک بازی باشد. I, Gladiator می توان این تجربه را در اختیار کاربران قرار دهد. این بازی دارای گرافیک فوق العاده بالای HD می باشد. در این بازی حجیم آندروید شما باید بتوانید با استفاده از استراتژیک های جنگی و با هوش خودتان دشمن های خودتان را نابود کنید. یک اشتباه کوچک می تواند باعث نابود شما شود. I, Gladiator دارای گیم پلی فوق العاده عالی می باشد که بی شک می توان آن را یکی از بهترین بازی های آندروید دانست. در هر مرحله باید با استفاده از استراتژی خاص بتوانید از میدان نبرد پیروز بیرون بیایید. با استفاده از سلاح های مختلفی که دارید و همچنین محیط سه بعدی بازی بی شک احساس یک گلادیاتور حرفه ای را می توانید تجربه کنید.

محمد اکبری بازدید : 57 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)


 

 

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است - شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید. در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصربفرد نژاد خود را به همراه نژاد پرشین انتخاب نمایید و از استراتژی های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید
همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این رقابت در بعضی مواقع ممکن است عرق را بر پیشانی شما بنشاند.

 

محمد اکبری بازدید : 53 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)


 

 

امپراطوری های جاوید محبوبترین و پیشرفته ترین بازی استراتژیک آنلاین میباشد که به بیش از 30 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در این بازی شما یکی از دو نژاد امپراتوری ها و یا صحرانشینان را انتخاب کرده و در کنار هزاران بازیکن دیگر لرزه بر تن دشمنان خود می اندازید.
جوایز: در طول سرور مدیریت پاداش های روزانه هفتگی و ماهانه را به بازیکنان برتر اهدا میکند و در پایان هر سرور به بازیکنان و اتحادهای برتر پاداش های ارزنده ای اهدا میگردد. در کمتر از یک دقیقه ثبت نام و سپس نژاد خود را انتخاب کرده و فرمانروایی خود را آغاز کنید. بازی امپراطوری های جاوید به دانلود نیاز ندارد و کاملا رایگان است.

 

محمد اکبری بازدید : 61 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Need for Drift v1.06

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
ماشین های شیک و قدرتمند. خیابان های پیچ در پیچ . شما هم از علاقمندان دریفت زنی و  ماشین سواری در خیابان های پیچ در پیچ هستید؟ بازی Need for Drift v1.06 یکی از بهترین بازی ها در این زمینه میباشد که با کیفیتی بالا در خیابا نهای مختلف و در شبو روز مسابقاتی هیجانی را برای شما به ارمغان میزند. این مسابقات به صورتت غیر قانونی در خیابان ها برگزار میشود شمنا باید خود را آماده برای این مسابقاته هیجانی نمایید.جاده هایی که میتوانید از آنها استفاده نمایید بیش از ۱۰۰ مسیر میباشد که برای ارتقاع رانندگی و سطح بازی خود باید انواع آنها را امتحان کنید.اگر بازی ها را با موفقیت انجام دهید و دریفت های زیبا را به نماییش دهید میتوانید ماشین های خود را ارتقا دهید.هم اکنون می توانید این بازی ماشین سواری حرفه ای را برای اندروید خو به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و تبلت و موبایل خود را متحول سازید!

 

 

محمد اکبری بازدید : 64 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی آسفالت ۸ لذت ماشین سواری حرفه ای را در اندروید را تجربه کنید و از کیفیت بالای بازی شگفت زده شوید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی معروف و محبوب کمپانی گیم لافت را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. همانطور که می دانید ، هر ساله کمپانی Gameloft چندین عنوان از بازی های خود را منتشر می کند که با انتشار هر یک از آنان ، تا مدت زیادی این عناوین در لیست پر فروش ترین ها و پرطرفدارترین ها قرار دارند. سرانجام پس از مدت ها انتظار و انتشار تیزرها و تصاویر مختلف از سری جدید بازی های آسفالت ، در نهایت شاهد عرضه رسمی بازی فوق العاده Asphalt 8: Airborne برای دستگاه های iOS و آندرویدی هستیم.

پرطرفدارترین بازی مسابقاتی و رقابتی در تاریخ آندروید ! بیش از ۴۷ اتومبیل قدرتمند از برندهای مختلف تولید کننده اتومبیل که بالای ۸۰ درصد از آنان از جدیدترین ها هستند. مدل های جدید و لوکس نظیر Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron, Ferrari FXX و Pagani Zonda R نیز در این نسخه به چشم می آیند ! لذت رانندگی با این خودروهای لوکس و خارق العاده در سری بازی های آسفالت تکرار نشدنی هستند. صداهای جدید و هیجان انگیز در موتور خودروهای مختلف ، به گونه ای است که رانندگی با هر خودرو ، احساس فوق العاده ای را به پلیر می دهد. از امکانات جدید در نسخه هشتم از سری بازی های آسفالت می توان به امکان انجام مانورهای مختلف در حالت پرش با خودروها اشاره کرد ! اضافه شدن محل های جدید برای رانندگی و انجام مسابقات نفس گیر نظیر : Venice, French Guiana, Iceland ،  Nevada Desert و… به همراه ۹ آپشن مختلف برای انجام بازی ها و تورنومنت ها ، از دیگر ویژگی های Asphalt 8: Airborne هستند. امیدواریم لذت ببرید.

 

محمد اکبری بازدید : 58 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی های ماشین

آیا می خواهید با بازی ماشین سواری حرفه ای مسابقه سرعت از سرعت بالای ماشین خود لذت ببرید و مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر
Redline Rush یک بازی بسیار جذاب و پر مخاطب اتومبیل رانی میباشد که توانسته است با گرافیک بالا خود و امکانات زیاد خود را از رقبای خود پیشی بگیرد.در این بازی علاوه بر مسابقه دادن با رقبای خود ماشین های پلیس با سرعت بالا را نیز در پیش رو دارید که مزاحمت زیادی را برای شما ایجاد میکنند ولی با وجود نیتروژن هایی که در اختیار شما قرار داده میشود میتوانید آن ها را از پیش روی بردارید.از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به جاده های مختلف و ماشین های متفاوت با سرعت های بالا اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا و هیجانی را که از گرافیک بالایی برخوردار میباشد را از سایت نیو فور آندروید دریافت نمایید.

 

 

 

محمد اکبری بازدید : 62 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

 

محمد اکبری بازدید : 55 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

 

محمد اکبری بازدید : 47 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Need for Speed

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه ۲۰۱۴ از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی ۲۰۱۴ معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند ۵۵۰ مگابایت دانلود دیتا و ۱,۹۰۰ مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 4,786
  • بازدید کلی : 88,561
  • کدهای اختصاصی