loading...
نرم افزار - کلیپ - عکس - کتاب - موزیک-بازی
محمد اکبری بازدید : 47 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

یکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

 

دانلود + ادامه مطلب
محمد اکبری بازدید : 48 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی (نرم افزار ایرانی دانشجو)

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

فرهنگ لغت دو زبانه دانشجو، فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی دارای بیش از 50,000 لغت انگلیسی و 80,000 لغت فارسی می باشد.


مشخصات نرم افزار :
- فرهنگ دو زبانه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی
- بیش از 50,000 لغت انگلیسی
- بیش از  80,000 لغت فارسی
- قابلیت تلفظ کلمات انگلیسی
- به صورت پورتابل و بدون نیاز به نصب
- سرعت بالا
- حجم کم

محمد اکبری بازدید : 344 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

از قابلیتهای این نسخه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

 

 

 

 

 

 

1-  قابلیت جابه جایی ردیف سطر ها در صفحه سند حسابداری

( توضیح : بعد از انتخاب سطر با استفاده از دکمه های " انتقال سطر به بالا " و انتقال سطر به پایین "

می توانید سطرهای مورد نظر را در صفحه سند حسابداری برای شناسایی سریعتر و بهتر ثبت ها جابه جا کنید. )

2- قابلیت انتقال سطرهای یک سند به سند دیگر

( توضیح : با استفاده از این قابلیت که در صفحه سند حسابداری با کلیک روی دکمه " انتقال سطر سند " انجام پذیر است شما قادر خواهید بود کل ثبت های یک سند را به سند دیگر انتقال و با آن ادغام کنید. )

3-  قابلیت انتقال سطرهای  یک حساب معین  به حساب معین دیگر

( توضیح : با استفاده از این قابلیت که در صفحه گزارشات مالی قسمت انتقال حساب معین در دسترس است شما می توانید کل ثبت های یک حساب معین را به حساب معین دیگر منتقل و با آن ادغام کنید. )

4-  درج تاریخ  گزارش های مالی در بالای این گزارشات 

( امکان درج تاریخ برای گزارشهای تراز کل ، معین و تراز مانده حسابهای معین در کل )

 

 

 

 

5-  اضافه کردن امضاء کنندگان به اسناد مالی

( امکان درج نام امضاء کنندگان اسناد و گزارشات مالی ، قابل تغییر در صفحه اطلاعات نرم افزار )



محمد اکبری بازدید : 74 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Minuum Keyboard یک کیبورد کوچک است که برخلاف کیبوردهای عادی حروف آن در یک ردیف قرار دارند که این باعث می‌شود در حین تایپ فضای کمتری از صفحه‌ی شما اشغال شود و در عین حال بتوانید با سرعت تایپ کنید. این کیبورد مینیمالیست برای کسانی که انگشت‌های بزرگ دارند یا افرادی که از اشغال فضای زیاد توسط کیبورد در حین تایپ ناراضی هستند مناسب است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

minuum keyboard android کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندروید

محمد اکبری بازدید : 52 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

رم‌افزار White Noise مجموعه‌ای از ۴۰ صدای آرامش‌بخش برای کمک به خوابیدن بهتر شما است. صداهای آرامش‌بخش این نرم‌افزار در پس‌زمینه‌ی موبایل شما پخش خواهد شد و پس از زمانی که شما مشخص می‌کنید، این صدا قطع خواهد شد. صداهایی نظیر موج دریا، بارش باران و… همچنین صدای زنگ برای بیدار کردن شما از خواب نیز در همین نرم‌افزار گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

white noise android صداهای آرامش‌بخش White Noise 5.6.1   اندروید

محمد اکبری بازدید : 68 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

camera 2 android عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0   اندروید

محمد اکبری بازدید : 53 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart ram booster android مدیریت و آزادسازی فضای RAM با کمک Smart RAM Booster Pro 2.2   اندروید

محمد اکبری بازدید : 60 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

chrome android مرورگر کروم Chrome 18.0.1025308   اندروید

محمد اکبری بازدید : 58 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

viber4 android ارتباط رایگان متنی و صوتی با دوستانتان توسط Viber 4.0.12   اندروید

محمد اکبری بازدید : 52 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار فارسی کمیسیون حساب برنامه ای بسیار سبک و کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید میزان دقیق کمیسیون هر معامله را در زمینه املاک اعم از خرید و فروش، اجاره و یا رهن مطلع شوید و با دانش کامل نسبت به پرداخت کمیسیون بنگاه اقدام نمایید. این نرم افزار طبق جدیدترین  دستور المعل ارائه شده توسط اتحادیه صنف مشاورین املاک کشور، کمیسیون های هر طرف (خریدار یا فروشنده و همچنین موجر یا مستاجر) را محاسبه نموده و به شما نمایش می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار کمیسیون حساب را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Commission محاسبه میزان کمیسیون معاملات املاک با نرم افزار فارسی کمیسیون حساب 1.0

محمد اکبری بازدید : 46 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

 

 

 

moen32 فرهنگ لغت معین   نسخه 3.2

محمد اکبری بازدید : 47 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 8.2

محمد اکبری بازدید : 55 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (1)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

 

sher yadetpc دانلود نرم افزار فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر

محمد اکبری بازدید : 60 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می باشد. استفاده از این نرم افزار در عین قدرتمند بودن آن بسیار ساده و سریع است چرا که هر نوع بازیابی فقط دارای ۳ مرحله اصلی خواهد بود. انتخاب نوع جستجو ، جستجو و مشاهده نتایج. نرم افزار دارای ۴ روش برای بازیابی اطلاعات حذف شده است که شامل بازیابی از روی هارد دیسک فرمت شده،درایوهای فرمت شده و پارتیشن بندی شده و حذف شدن اطلاعات به روش های عادی که تمامی آنها توسط Wondershare Data Recovery قابل بازیابی هتسند. این نرم افزار با پشتیبانی از ۵۵۰ فرمت فایل نظیر عکس،ویدیو،اسناد،موزیک و فایل های فشرده و… هیچ نوع فایل از دسته رفته ای را برای بازیابی از دست نخواهد داد. همچنین این نرم افزار در کنار قابلیت بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک میتواند انواع اطلاعات را از روی هارد های اکسترنال،حافظه های usb،گوشی های موبایل و… نیز بازیابی نماید. یکی از قابلیت های مهم نرم افزار نمایش فایل های قابل بازیابی به صورت بندانگشتی است که این قابلیت برای انجام فرایند بازیابی عکس ها بسیا موثر خواهد بود. قابلیت pause یعنی نگهداشتن جستجو و ادامه آن در زمانی دیگر نیز در این نرم افزار تعبیه شده است و همچنین توانایی ذخیره کردن نتیجه جستجو و انجام فرایند بازیابی در زمانی دیگر نیز از امکانات مهم نرم افزار Wondershare Data Recovery محسوب می شود. 

 

Wondershare Data Recovery نرم افزار بازیابی قدرتمند اطلاعات Wondershare Data Recovery 4.5.0.16

 

محمد اکبری بازدید : 53 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی برای اضافه کردن قابلیت Tab-Browsering با نرم افزارهای بسته Mircosoft Office می باشد. همانطور که میدانید در نرم افزارهای آفیس اگر بخواهید چندین فایل را به صورت همزمان باز کنید باید هرکدام از آنها در پنجره باز کنید و همانند نرم افزارهای مرورگر نیست که هر فایل در یک تب باز شود و این در زمانی که نیازمند سرعت عمل باشید بسیار دردساز خواهد بود ولی با نرم افزار Office Tab Enterprise میتوانید به راحتی قابلیت باز شدن تمامی فایل ها در یک پنجره نرم افزار و قابلیت تب را به نرم افزارهای بسته Office اضافه کنید. Office Tab Enterprise با پشتیبانی از نرم افزارهای Word, Excel, PowerPoint, Project و Visio و… میتواند به سادگی قابلیت  Tab-Browsering را در آنها فعال کند تا سریعتر بتوانید نسبت به مدیریت و ویرایش فایل های خود بپردازید. 

 

Office Tab Enterprise Edition اضافه شدن قابلیت تب به آفیس Office Tab Enterprise 9.70

 

محمد اکبری بازدید : 66 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

دوست دارید در مانیتور شما زمانی که از سیستم بری مدتی معین استفاده نمی کنید ، باران و رعد برق همراه با صدای زیبای باران برای شما پخش و نمایش داده شود ؟ این قابلیت یک اسکرین سیور فوق العاده به نام Rainy Screensaver است . یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا و طبیعی است که قطعا از اجرای آن بر روی صفحه نمایش کامپیوترتان لذت خواهید برد . این محافظ صفحه ، یک روز بارانی توام با باد و باران و رعد و برق را بنمایش می گذارد . قطرات باران صفحه نمایش را کاملا خیس کرده و ظاهر کلیه آیکونها و برنامه های در حال اجرا از حالت عادی خارج شده و کاملا مرطوب میشوند. در قسمت تنظیمات اسکرین سیور ویندوز میتوانید سرعت بارش،جهت بارش،صدای بارش و حتی درشتی دانه های باران را تنظیم کنید.

 

 

محمد اکبری بازدید : 125 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

موزیک پلیر JetAudio یکی از محبوب‌ترین موزیک‌پلیر‌های موجود برای ویندوز است. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. این اپلیکیشن دارای افکت‌هایی است که در بهبود کیفیت صدا مؤثر هستند. قابلیت تنظیم سرعت پخش فایل صوتی، تایمر برای قطع صدا، امکان اشتراک‌گذاری موزیک در شبکه‌های اجتماعی و… از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر محبوب JetAudio Plus 3.9.0   اندروید

محمد اکبری بازدید : 51 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks App Player 0.7.9

 

 

\"\"

 

 

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (ورژن 0.7.9)

 

محمد اکبری بازدید : 86 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

حسابگر نام نرم افزاری کم حجم ، رایگان و فارسی است که به شما این امکان را می دهد که حسابهای بانکی خود در فیلد مربوطه ثبت کنید ، لیست خرجها و درآمدهای روزانه خود را ثبت کنید و در پایان گزارش کاملی از دخل و خرج خود داشته باشید.

با استفاده از برنامه حسابگر می توانید اطلاعات حسابهای بانکی خود را ثبت و بوسیله رمز نرم افزار از آنها محافظت کنید. این نرم افزار مناسب برای شرکتهای کوچک برای مشخص کردن هزینه ها و درآمد ها و یا حتی افراد جهت استفاده در منازل می باشد.

نرم افزار حسابگر

Hesabgar | Size: 2 MB | Direct Link

محمد اکبری بازدید : 370 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

این نرم افزار نسخه کرک شده کد ۱۱ می باشد که بدون نیاز به قفل سخت افزاری تمامی امکانات نسخه تحت قفل سخت افزاری را دارا می باشد به مانند : ( امکان تعریف کالا در سه سطح ،‌ امکان استفاده از نمونه فیش پرینت ، امکان صدور پیش فاکتور ،‌فاکتور امانی ،‌ضایعات ،‌ امکان ثبت سفارشات خرید ،‌ امکان ثبت کلیه امور بانکی ،‌ ثبت کلیه امور مربوط به چک ، ثبت دریافتها ،‌پرداخت ها ،‌ انواع گزارشات کالا ، فاکتور ،‌اشخاص ،‌چک ،‌بانک، اسناد ،‌دفاتر کل ، معین ،‌تفضیلی ،‌دفتر روزنامه ، گزارش سود بر اساس بازه زمانی ،‌بر اساس فاکتور و کالا)  قیمت نرم افزار تحت قفل سخت افزاری در حال حاضر حدود ۱۲۰۰۰۰ تومان می باشد.

محمد اکبری بازدید : 61 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 

b15

یکی از راه های موفق در آموزش زبان استفاده از روش لایتنر است روش دكتر لايتنر بسيار ساده است او اعتقاد داشت كه سه امر در فرستادن اطلاعات از حافظه ي كوتاه مدت به حافظه ي بلند مدت نقش اساسي دارد 1. تعداد تكرارها 2. زمان بين تكرارها 3. تمركز دقيق بر روي واحد هاي اطلاعاتي كه سخت تر به حافظه سپرده مي شوند. B15 اين سه مرحله را به طور كامل مديريت مي كند . بعد از مدتي كار با B15 احساس مي كنيد كه تاكنون از قدرت حافظه خود كاملا ناآگاه بوده ايد و از قدرت پنهان در وجودتان شگفت زده خواهيد شد .

محمد اکبری بازدید : 84 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

b15

یکی از راه های موفق در آموزش زبان استفاده از روش لایتنر است روش دكتر لايتنر بسيار ساده است او اعتقاد داشت كه سه امر در فرستادن اطلاعات از حافظه ي كوتاه مدت به حافظه ي بلند مدت نقش اساسي دارد 1. تعداد تكرارها 2. زمان بين تكرارها 3. تمركز دقيق بر روي واحد هاي اطلاعاتي كه سخت تر به حافظه سپرده مي شوند. B15 اين سه مرحله را به طور كامل مديريت مي كند . بعد از مدتي كار با B15 احساس مي كنيد كه تاكنون از قدرت حافظه خود كاملا ناآگاه بوده ايد و از قدرت پنهان در وجودتان شگفت زده خواهيد شد .

محمد اکبری بازدید : 54 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار اپرا

 پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر
Opera Mobile web browser 7.7 اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت در زمین. اپرا مینی داده ها را تا ۹۰ درصد می تواند فشرده سازی کند و بدین ترتیب بهترین انتخاب برای سریع بودن در اینترنت است.
 ویژگی های نرم افزار Opera Mobile web browser 7.7:
- اپرا موبایل  یک رابط امکانات کامل است که به شما اجازه می دهد در دنیای اینترنت  به گشت و گذار بپردازید.
-  شما می توانید  صفحة های نت را با سرعت  بیشتر از کامپیوتر و یا دیگر دستگاه های تلفن همراه خود باز کنید.
- با پشتیبانی از توییتر و فیس بوک ساخته شده است
- اندازه صفحه مرورگر را میتوانید خودتان انتخاب کنید، این نرم افزار بهترین حالت نمایش در صفحات وب مورد علاقه را همیشه به شما می دهد.
تغییرات اخیر:
این آخرین نسخه از اپرا موبایل شامل رفع انواع مختلفی از اشکال ها، همراه با ثبات و بهبود عملکرد است.

 

محمد اکبری بازدید : 44 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Archos-Video-Player-v7.6_famarket

دانلود  Archos Video Player v7.5 نام  بهترین ویدیو پلیر با قابلیت پخش زیرنویس برای اندرویدکه قابلیت پخش بیشتر فرمت های ویدیو و فیلم ها را دارد و کیفیت پخش بسیار خوبی را دارد . ایننرم افزار اندرویدحتی قابلیت پخش و نمایش هر دو زیرنویس SRT و SUB/IDX را به صورت عالی دارد فقط کافی است نام فایل زیرنویس را با نام فیلم یکی کنید تا زیر نویس همراه فیلم پخش شود .  این نرم افزار علاوه بر امکانات خوب خود دارای گرافیک و ظاهری بسیاز زیبا و شیک نیز می باشد که می توانید بهترین پلیر شما در گوشی اندروید تان باشد و دیر نیاز به بقیه پلیر ها نخواهید داشت . هم اکنون می توانید بهترین ویدیو پلیر با قابلیت پخش زیرنویس برای اندروید Archos Video Player v7.5 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود کنید .

محمد اکبری بازدید : 71 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

Opera Mini web browser 7.5.3

اپرا مینی اندروید یکی از بهترین و پر سرعترینمرورگر های اینترنت برای اندروید میباشد که نسخه  Opera Mini web browser 7.5.3 به تازگی منتشر شده است . مرورگر اینترنت اپرا مینی اندروید دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله سرعت بالا و کاربری راحت و آسان و همچنین  صرفه جویی در هزینه ، کاهش هزینه اطلاعات تا 90٪ با تکنولوژی فشرده سازی منحصر به فرد Opera Mini . اپرا مینی قابلیت استفاده از تب برای راحتی بیشتر و همچنین اضافه کردن favorite وب سایت ها برای دسترسی بهتر و سریع تر به سایت های مورد علاقه شما می باشد و هم چنین قابلیت تنظیم خودکار میله آدرس و نوار ابزار را دارا می باشد . در نسخه جدید اپرا مینی  Opera Mini web browser 7.5.3 مشکلات ورژن های قدیمی تر حل شده و سرعت نرم افزار اندروید افزایش پیدا کرده است . هم اکنون می توانید نرم افزار اندروید مرورگر اینترنت  Opera Mini web browser 7.5.3 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فامارکت دانلود کنید .

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 282
  • بازدید سال : 4,747
  • بازدید کلی : 88,522
  • کدهای اختصاصی